February 15, 2011

internet UKM Jaring " sangat laju"

gambar hiasan

"This internet services is killing me SLOWLY"  

         Assalamualaikum salam sejahtera dan salam Maulidur rasul , di hari yang mulia ini kita seharusnya banyakkan berselawat dan bersyukur diatas kelahiran Nabi Muhammad SAW insyaAllah. hampir dua atau tiga hari ini sejak ukm jaring ( servis internet di ukm ) menjadi "agak" laju serta memuaskan . Oleh hal yang demikian ia amat menyukarkan diri ini untuk membuat entry atau post yang baru (padahal malas je ) =.= ". 

         Genap semalam dah dua paper mid sem telah saya lalui and overall we just could say that it is " Killing me " so much !!. haha , so saya still ada tiga lagi paper yang menunggu untuk membunuh diri ini lagi . nasib baek la tarikh exam tu tak dekat-dekat . tarikh2 exam tu leh rujuk " Di sini " ..selepas exam semalam dan juga hari ini saya still leh berseronok bagaikan tiada lagi paper yang perlu dihadapi . masa yang terluang banyak digunakan dengan begitu " Baik " . tengok muvie + men game and tak lupa gak buat air liur lebih..haha , antara movie / drama / video yang sempat dijamah ialah :



salah satu muvie yang besh3!!


Drama ini best sgt kerana mempunyai jalan cerita yang 
begitu melankolik , holistik dan teratur serta  plot dan struktur 
cerita yang amat menarik .


Video debat ini banyak membuka mata serta kebenaran tentang kepalsuaan 
bible yang banyak diolah oleh kaum nasrani sendiri . yang paling penting , 
pendedahan pornografi didalam kitab bible tu tersendiri . MasyaAllah , 
boleh kah bible itu disebut sebagai the  'Holy book '??


Dokumentasi yang dibawa oleh wakeup project dan Almarhum Syeikh Ahmad Deedat
  ini pulak banyak menerangkan konsep ketuhanan serta ajaran yang pertama sekali 
diseru oleh semua agama adalah sama . dokumentari ini banyak 
membuka minda masyarakat islam dan bukan islam tentang
 konsep beragama .



          Dan memang masa yang banyak  lapang tu telah pun saya gunakan dengan "sebaik2nya" and dengan di penuhi dengan aktiviti yang BERFAEDAH  . bukan stakat tu ja , dari pagi smpai tengahhari tadi saya asyik maen game ja . Naruto shippuden ultimate ninja 5 , salah satu game ps2 yang  leh maen kat lappy pakai emulator..hehe , and that the end for this entry . That all for today , sehingga di lain waktu , di blog yang sama  insyaAllah .

sekian terima kasih 



p/s : semua perkataan mahupon gambar adalah hak cipta terpelihara serta tidak bermaksud untuk mengaitkan sesiapa mahupun membangkitkan isu2 panas . post/entry ini tidak ada kaitan sama ada yang telah mati mahupun hidup . sebarang kesilapan penulis blog ini meminta maaf dari hujung kaki sampai hujung rambut .sekian wassalam..


0 kritikan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...